THOMSIT is benoemd tot „marke des jahrhunderts“!

Thomsit maakt nu deel uit van de exclusieve groep "Duitse normen - merken van de eeuw 2019". Met deze award krijgt Thomsit een vermelding in een speciale editie van de gerenommeerde uitgeverij “Die Zeit”. De uitgeverij eert Thomsit als het toonaangevende Duitse merk op het gebied van vloertechnologie.

Dynamisch in tijden van verandering

Thomsit werd bijna 75 jaar geleden opgericht in Duitsland en maakt sinds 2017 deel uit van de PCI Group. Begin 2019 werd de herpositionering van het merk Thomsit voor het eerst aan het publiek gepresenteerd. Met de claim "make it!" verduidelijkt de PCI Group dat Thomsit dynamisch handelt en op trends anticipeert. We gaan proactief om met veranderende marktomstandigheden, geven impulsen af op de markt en werken eraan u mee te slepen in een dynamische markt.

Manuel Rez, hoofd van Marketing Management PCI Group, is blij met de award: "Thomsit is al tientallen jaren toonaangevend is de markt. De nieuwe positionering als dynamisch merk geeft Thomsit een nog meer onderscheidende identiteit. Deze speciale award bevestigt het werk van het hele team en toont het hoge niveau van vertrouwen dat onze klanten hebben in het merk Thomsit. We onderstrepen onze claim: Met Thomsit kun je elke vloer aan!"

Keuze voor het "merk van de eeuw"

De award "Duitse normen - Merken van de Eeuw" is een van de oudste in Duitsland. Om de drie jaar verschijnt er een geïllustreerd boek met deze bekroonde merken van de Duitse economie. De jury bestaat uit leidinggevenden uit het bedrijfsleven, de media en de creatieve industrie, evenals medewerkers van de uitgeverij "Die Zeit". In een evaluatieproces in drie fasen wordt bepaald welke merken in de editie worden opgenomen. De award wordt toegekend aan traditionele bedrijven met een grote bekendheid en merken met duidelijke unieke verkoopargumenten die in het collectieve bewustzijn voor een complete productcategorie staan. Naast Thomsit als toonaangever in de vloertechnologie branche behoren bijvoorbeeld Alpina, Miele, Tempo, Tesa en Steiff tot de exclusieve groep van winnaars.

Holger Sommer, directeur van Business Management Floor Laying Europe, onderstreept het belang: "De award als 'Merk van de Eeuw' is zowel een erkenning als een stimulans voor ons. Thomsit is een van de belangrijkste merken in ons vakgebied. We moeten het vertrouwen van onze klanten in het merk elke dag opnieuw bevestigen. Deze award laat zien dat we op de goede weg zijn”.

De sterke hechtkracht van de nieuwe lijm voor textiele vloerbedekkingen THOMSIT T 420 zorgt voor een zeer goede hechting, zodat de lijm geschikt is

mehr

De begin 2022 gestarte campagne voor THOMSIT-renovatiesystemen maakt werkzaamheden op de bouwplaats voor de vakman zo eenvoudig mogelijk. Hiertoe

mehr

THOMSIT startte vorig jaar met de jaarcampagne Renovatiesystemen, waarbij de vakman centraal staat. Het doel van THOMSIT is om de werkzaamheden op de

mehr

Met het nieuwe renovatiesysteem zet THOMSIT de vorig jaar gestarte jaarcampagne voort. Met de THOMSIT-renovatiesystemen is de vakman op de bouwplaats

mehr

In de toekomst zal de PCI Group zich meer richten op individuele evenementen bij klanten, die optimaal kunnen worden aangepast aan actuele thema's en

mehr

Sika heeft alle noodzakelijke vergunningen ontvangen en de overname van de MBCC Group afgerond. Met deze aanvullende transactie verstevigt Sika de

mehr

De bouwsector met inbegrip van de bouwchemie is verantwoordelijk voor een groot deel van de CO2-emissies. Als toonaangevende fabrikant van chemische

mehr

THOMSIT zet de begin 2022 gestarte campagne van de renovatiesystemen ook in het nieuwe jaar voort. Het doel is om vaklieden het werk op de bouwplaats

mehr

Tot nu toe produceerde het bedrijf in de bestaande parketlijminstallatie circa 900 ton* SMP-lijm voor de merken THOMSIT en PCI. Met een investering

mehr

Doel van de begin 2022 gestarte jaarcampagne THOMSIT-renovatiesystemen is om de vakman het werk op de bouwplaats zo eenvoudig mogelijk te maken. Met

mehr
Zoek naar in productnaam: