THOMSIT is benoemd tot „marke des jahrhunderts“!

Thomsit maakt nu deel uit van de exclusieve groep "Duitse normen - merken van de eeuw 2019". Met deze award krijgt Thomsit een vermelding in een speciale editie van de gerenommeerde uitgeverij “Die Zeit”. De uitgeverij eert Thomsit als het toonaangevende Duitse merk op het gebied van vloertechnologie.

Dynamisch in tijden van verandering

Thomsit werd bijna 75 jaar geleden opgericht in Duitsland en maakt sinds 2017 deel uit van de PCI Group. Begin 2019 werd de herpositionering van het merk Thomsit voor het eerst aan het publiek gepresenteerd. Met de claim "make it!" verduidelijkt de PCI Group dat Thomsit dynamisch handelt en op trends anticipeert. We gaan proactief om met veranderende marktomstandigheden, geven impulsen af op de markt en werken eraan u mee te slepen in een dynamische markt.

Manuel Rez, hoofd van Marketing Management PCI Group, is blij met de award: "Thomsit is al tientallen jaren toonaangevend is de markt. De nieuwe positionering als dynamisch merk geeft Thomsit een nog meer onderscheidende identiteit. Deze speciale award bevestigt het werk van het hele team en toont het hoge niveau van vertrouwen dat onze klanten hebben in het merk Thomsit. We onderstrepen onze claim: Met Thomsit kun je elke vloer aan!"

Keuze voor het "merk van de eeuw"

De award "Duitse normen - Merken van de Eeuw" is een van de oudste in Duitsland. Om de drie jaar verschijnt er een geïllustreerd boek met deze bekroonde merken van de Duitse economie. De jury bestaat uit leidinggevenden uit het bedrijfsleven, de media en de creatieve industrie, evenals medewerkers van de uitgeverij "Die Zeit". In een evaluatieproces in drie fasen wordt bepaald welke merken in de editie worden opgenomen. De award wordt toegekend aan traditionele bedrijven met een grote bekendheid en merken met duidelijke unieke verkoopargumenten die in het collectieve bewustzijn voor een complete productcategorie staan. Naast Thomsit als toonaangever in de vloertechnologie branche behoren bijvoorbeeld Alpina, Miele, Tempo, Tesa en Steiff tot de exclusieve groep van winnaars.

Holger Sommer, directeur van Business Management Floor Laying Europe, onderstreept het belang: "De award als 'Merk van de Eeuw' is zowel een erkenning als een stimulans voor ons. Thomsit is een van de belangrijkste merken in ons vakgebied. We moeten het vertrouwen van onze klanten in het merk elke dag opnieuw bevestigen. Deze award laat zien dat we op de goede weg zijn”.

De nieuwe SMP*-parketlijmen THOMSIT P 670 ELAST, THOMSIT P 680 ELAST STRONG en THOMSIT P 690 STRONG zijn gebaseerd op de nieuwe VISKO-FLEX technologie

mehr

Doel van de begin 2022 gestarte jaarcampagne THOMSIT-renovatiesystemen is om de vakman het werk op de bouwplaats zo eenvoudig mogelijk te maken. Met

mehr

De begin 2022 gestarte jaarcampagne THOMSIT-renovatiesystemen maakt werkzaamheden op de bouwplaats voor de vakman zo eenvoudig mogelijk. Hiertoe

mehr

Het stabiele egaliseermiddel THOMSIT RS 100 is een snelle en veilige oplossing voor alle renovatiewerkzaamheden in droge binnenruimten. Het nieuwe

mehr

THOMSIT TF 501 uit de THOMSIT-Floor®-reeks is een hoogwaardige, los te leggen, contactgeluidsisolerende onderlaag voor het verlijmen van LVT- en

mehr

Renovatie resp. sanering vormt een groot en aanzienlijk aandeel van het totale bouwvolume in de Benelux. De renovatie van vloerbedekkingen speelt

mehr

De prijs "Duitse normen - Merken van de Eeuw" is een van de oudste in Duitsland. Om de drie jaar publiceert de gerenommeerde uitgeversgroep “Die Zeit”

mehr

In oktober 2021 ontving PCI Augsburg GmbH van het F.A.Z.-Institut de onderscheiding “Trendsetter van de Duitse economie”. Voor deze studie had het

mehr

THOMSIT werd in 1946 als productmerk van de Thompson-Werke GmbH in Düsseldorf opgericht en maakt sinds 2017 als hoofdmerk voor vloertechniek deel uit

mehr

Op de digitale BAU-beurs van dit jaar presenteerde THOMSIT drie van zijn beproefde egaliseermiddelen met nieuwe, verbeterde receptuur:  AS 1 RAPID,

mehr
Zoek naar in productnaam: