THOMSIT IS BENOEMD TOT „MARKE DES JAHRHUNDERTS“ (MERK VAN DE EEUW) IN VLOERTECHNOLOGIE!

Thomsit maakt nu deel uit van de exclusieve groep "Duitse normen - merken van de eeuw 2019". Met deze award krijgt Thomsit een vermelding in een speciale editie van de gerenommeerde uitgeverij “Die Zeit”. De uitgeverij eert Thomsit als het toonaangevende Duitse merk op het gebied van vloertechnologie.

Dynamisch in tijden van verandering

Thomsit werd bijna 75 jaar geleden opgericht in Duitsland en maakt sinds 2017 deel uit van de PCI Group. Begin 2019 werd de herpositionering van het merk Thomsit voor het eerst aan het publiek gepresenteerd. Met de claim "make it!" verduidelijkt de PCI Group dat Thomsit dynamisch handelt en op trends anticipeert. We gaan proactief om met veranderende marktomstandigheden, geven impulsen af op de markt en werken eraan u mee te slepen in een dynamische markt.

Manuel Rez, hoofd van Marketing Management PCI Group, is blij met de award: "Thomsit is al tientallen jaren toonaangevend is de markt. De nieuwe positionering als dynamisch merk geeft Thomsit een nog meer onderscheidende identiteit. Deze speciale award bevestigt het werk van het hele team en toont het hoge niveau van vertrouwen dat onze klanten hebben in het merk Thomsit. We onderstrepen onze claim: Met Thomsit kun je elke vloer aan!"

Keuze voor het "merk van de eeuw"

De award "Duitse normen - Merken van de Eeuw" is een van de oudste in Duitsland. Om de drie jaar verschijnt er een geïllustreerd boek met deze bekroonde merken van de Duitse economie. De jury bestaat uit leidinggevenden uit het bedrijfsleven, de media en de creatieve industrie, evenals medewerkers van de uitgeverij "Die Zeit". In een evaluatieproces in drie fasen wordt bepaald welke merken in de editie worden opgenomen. De award wordt toegekend aan traditionele bedrijven met een grote bekendheid en merken met duidelijke unieke verkoopargumenten die in het collectieve bewustzijn voor een complete productcategorie staan. Naast Thomsit als toonaangever in de vloertechnologie branche behoren bijvoorbeeld Alpina, Miele, Tempo, Tesa en Steiff tot de exclusieve groep van winnaars.

Holger Sommer, directeur van Business Management Floor Laying Europe, onderstreept het belang: "De award als 'Merk van de Eeuw' is zowel een erkenning als een stimulans voor ons. Thomsit is een van de belangrijkste merken in ons vakgebied. We moeten het vertrouwen van onze klanten in het merk elke dag opnieuw bevestigen. Deze award laat zien dat we op de goede weg zijn”.

Heeft u ons ook voorbij zien komen? Eind oktober 2019 is THOMSIT te zien geweest in het RTL4 programma “Ik Zou Wel Eens Willen Weten”. In dit

mehr

Thomsit heeft met de UK 840 een innovatieve alleskunner ontwikkeld, die lijmt wat hij belooft. Het product is geschikt voor de meest uiteenlopende

mehr

Dynamisch in tijden van verandering

Thomsit werd bijna 75 jaar geleden opgericht in Duitsland en maakt sinds 2017 deel uit van de PCI Group. Begin

mehr

De verpakkingsexperts van PCI kennen de behoeften van de verwerkers en de handel. Daarom hebben zij bij de ontwikkeling van de innovatieve

mehr

Tijdloos modern, milieuvriendelijk, geluiddempend, duurzaam, parket staat voor kwaliteit. Met Thomsit P 699 kunnen alle massieve houtsoorten op

mehr

Met de nieuwe Thomsit K 190 F worden designvloeren echte sterren. De vezelversterkte PVC- en rubberlijm stelt innovatieve normen voor de natte

mehr
Selecteer product: