THOMSIT als “Merk van de Eeuw” in de vloertechniek

Na in 2019 al te zijn geëerd, wordt THOMSIT nu opnieuw bekroond als Merk van de Eeuw. De prijs “Duitse normen – Merken van de Eeuw” is een van de oudste in Duitsland, en wordt aan het eind van het jaar officieel uitgereikt in Frankfurt am Main. Om de drie jaar publiceert de gerenommeerde uitgevergroep “Die Zeit” de bekroonde merken en definieert de who-is-who van de Duitse economie. Daarmee erkent de uitgever THOMSIT als het in heel Duitsland toonaangevende merk in de vloertechniek.

THOMSIT werd in 1946 als productmerk van de Thompson-Werke GmbH in Düsseldorf opgericht en maakt sinds 2017 als hoofdmerk voor vloertechniek deel uit van PCI Augsburg GmbH, de toonaangevende fabrikant van bouwchemische producten in Duitsland, met meer dan 1200 medewerkers en een omzet van aanzienlijk meer dan 300 miljoen euro. Sinds zijn oprichting heeft THOMSIT, dat in 2021 zijn 75-jarig bestaan viert, met talrijke innovatieve producten gezorgd voor een revolutie op de markt voor vloerbedekkings- en parket-legmaterialen.

 

Holger Sommer, Director Business Unit Floor Laying Systems, is verheugd over de nieuwe onderscheiding. “THOMSIT is in heel Duitsland het toonaangevende merk in vloertechniek. Sinds de herpositionering in 2019 hebben we het merkprofiel nog duidelijker aangescherpt en fors geïnvesteerd in de digitale aanwezigheid en dienstverlening", aldus Sommer. "Maar wat vooral telt is het vertrouwen van onze klanten in het merk, waar we elke dag opnieuw aan werken.“

 

De prijs "Duitse normen - Merken van de Eeuw" is een van de oudste in Duitsland. Om de drie jaar publiceert de gerenommeerde uitgevergroep “Die Zeit” de bekroonde merken en definieert de who-is-who van de Duitse economie. De jury bestaat uit leidinggevenden uit het bedrijfsleven, de media en de creatieve industrie, en uit medewerkers van de uitgeversgroep. Bekroond worden traditionele bedrijven met een hoge graad van erkenning, en merken met duidelijke onderscheidende kenmerken, die in het collectieve bewustzijn staan voor een hele productcategorie.

 

Het evaluatieproces, dat in de loop van de nieuwe editie opener en transparanter is geworden, is nu voltooid; de uitgever heeft de resultaten aan de merkeigenaren meegedeeld. De officiële uitreiking van de merkenprijs vindt plaats ter gelegenheid van de première van het boek eind 2021 in Frankfurt am Main, aan de vooravond van het Duitse Economische Forum.

De begin 2022 gestarte jaarcampagne THOMSIT-renovatiesystemen maakt werkzaamheden op de bouwplaats voor de vakman zo eenvoudig mogelijk. Hiertoe

mehr

Het stabiele egaliseermiddel THOMSIT RS 100 is een snelle en veilige oplossing voor alle renovatiewerkzaamheden in droge binnenruimten. Het nieuwe

mehr

THOMSIT TF 501 uit de THOMSIT-Floor®-reeks is een hoogwaardige, los te leggen, contactgeluidsisolerende onderlaag voor het verlijmen van LVT- en

mehr

Renovatie resp. sanering vormt een groot en aanzienlijk aandeel van het totale bouwvolume in de Benelux. De renovatie van vloerbedekkingen speelt

mehr

De prijs "Duitse normen - Merken van de Eeuw" is een van de oudste in Duitsland. Om de drie jaar publiceert de gerenommeerde uitgeversgroep “Die Zeit”

mehr

In oktober 2021 ontving PCI Augsburg GmbH van het F.A.Z.-Institut de onderscheiding “Trendsetter van de Duitse economie”. Voor deze studie had het

mehr

THOMSIT werd in 1946 als productmerk van de Thompson-Werke GmbH in Düsseldorf opgericht en maakt sinds 2017 als hoofdmerk voor vloertechniek deel uit

mehr

Op de digitale BAU-beurs van dit jaar presenteerde THOMSIT drie van zijn beproefde egaliseermiddelen met nieuwe, verbeterde receptuur:  AS 1 RAPID,

mehr

De PCI Groep heeft op 8 oktober 2020 haar nieuwe ultramoderne distributiecentrum in Augsburg geopend in aanwezigheid van de lokale pers en de vakpers

mehr

RONDOM FIT!

 

Lever topprestaties met de THOMSIT Power-Range!
Een perfect gelegde vloer – kinderspel met de THOMSIT Power-Range! Deze biedt voor 90

mehr
Zoek naar in productnaam: