THOMSIT opnieuw uitgeroepen tot ”Merk van de eeuw” in de vloertechniek

In het najaar van 2021 maakte de gerenommeerde uitgeversgroep “Die Zeit” bekend dat THOMSIT opnieuw was uitgeroepen tot Merk van de eeuw. Op 10 februari volgde de officiële uitreiking van het certificaat tijdens een feestelijke ceremonie in Berlijn. De onderscheiding “Duitse normen - Merken van de Eeuw” definieert het who-is-who van de Duitse economie. Daarmee erkent de uitgever THOMSIT als het in heel Duitsland toonaangevende merk in de vloertechniek.

De prijs "Duitse normen - Merken van de Eeuw" is een van de oudste in Duitsland. Om de drie jaar publiceert de gerenommeerde uitgeversgroep “Die Zeit” onder leiding van Dr. Florian Langenscheidt de bekroonde merken en definieert het de who-is-who van de Duitse economie. Bekroond worden traditionele bedrijven met een hoge graad van erkenning, en merken met duidelijke onderscheidende kenmerken, die in het collectieve bewustzijn staan voor een hele productcategorie.

 

Na de bekendmaking van de winnaars in het najaar van 2021 vond de officiële uitreiking van de merkenprijs plaats op 10 februari 2022, ter gelegenheid van de boekpremière in Berlijn.

 

THOMSIT werd in 1946 als productmerk van de Thompson-Werke GmbH in Düsseldorf opgericht en maakt sinds 2017 als hoofdmerk voor vloertechniek deel uit van PCI Augsburg GmbH, de toonaangevende fabrikant van bouwchemische producten in Duitsland, met meer dan 1200 medewerkers en een bruto-omzet van bijna 350 miljoen euro. Sinds zijn oprichting heeft THOMSIT, dat in 2021 zijn 75-jarig bestaan vierde, met talrijke innovatieve producten gezorgd voor een revolutie op de markt voor vloerbedekkings- en parket-legmaterialen. Over de merkregistratie van THOMSIT: www.deutsche-standards.de/marken/detail/thomsit

 

“Wij zijn verheugd dat THOMSIT opnieuw is uitgeroepen tot Duitslands meest toonaangevende merk in de vloertechniek, en zijn trots dat we hiermee tot de 'merkkampioenen' van Duitsland behoren", aldus Holger Sommer, Director Business Unit Floor Laying Systems. Maar wat vooral telt, is het vertrouwen van onze klanten in het merk. Het is onze ambitie om dit vertrouwen te blijven houden en te verdienen."

Samen staan we sterker als Sika. Onze expertise in productontwikkeling en -onderzoek wordt gebundeld om innovatie en duurzaamheid te bevorderen.

Dit

mehr

De THOMSIT-renovatiesystemencampagne die begin 2022 werd gelanceerd, maakt het werk op de bouwplaats voor de vakman zo eenvoudig mogelijk. Sindsdien

mehr

De sterke hechtkracht van de nieuwe lijm voor textiele vloerbedekkingen THOMSIT T 420 zorgt voor een zeer goede hechting, zodat de lijm geschikt is

mehr

De begin 2022 gestarte campagne voor THOMSIT-renovatiesystemen maakt werkzaamheden op de bouwplaats voor de vakman zo eenvoudig mogelijk. Hiertoe

mehr

THOMSIT startte vorig jaar met de jaarcampagne Renovatiesystemen, waarbij de vakman centraal staat. Het doel van THOMSIT is om de werkzaamheden op de

mehr

Met het nieuwe renovatiesysteem zet THOMSIT de vorig jaar gestarte jaarcampagne voort. Met de THOMSIT-renovatiesystemen is de vakman op de bouwplaats

mehr

In de toekomst zal de PCI Group zich meer richten op individuele evenementen bij klanten, die optimaal kunnen worden aangepast aan actuele thema's en

mehr

De bouwsector met inbegrip van de bouwchemie is verantwoordelijk voor een groot deel van de CO2-emissies. Als toonaangevende fabrikant van chemische

mehr

THOMSIT zet de begin 2022 gestarte campagne van de renovatiesystemen ook in het nieuwe jaar voort. Het doel is om vaklieden het werk op de bouwplaats

mehr

Tot nu toe produceerde het bedrijf in de bestaande parketlijminstallatie circa 900 ton* SMP-lijm voor de merken THOMSIT en PCI. Met een investering

mehr
Zoek naar in productnaam: