THOMSIT opnieuw uitgeroepen tot ”Merk van de eeuw” in de vloertechniek

In het najaar van 2021 maakte de gerenommeerde uitgeversgroep “Die Zeit” bekend dat THOMSIT opnieuw was uitgeroepen tot Merk van de eeuw. Op 10 februari volgde de officiële uitreiking van het certificaat tijdens een feestelijke ceremonie in Berlijn. De onderscheiding “Duitse normen - Merken van de Eeuw” definieert het who-is-who van de Duitse economie. Daarmee erkent de uitgever THOMSIT als het in heel Duitsland toonaangevende merk in de vloertechniek.

De prijs "Duitse normen - Merken van de Eeuw" is een van de oudste in Duitsland. Om de drie jaar publiceert de gerenommeerde uitgeversgroep “Die Zeit” onder leiding van Dr. Florian Langenscheidt de bekroonde merken en definieert het de who-is-who van de Duitse economie. Bekroond worden traditionele bedrijven met een hoge graad van erkenning, en merken met duidelijke onderscheidende kenmerken, die in het collectieve bewustzijn staan voor een hele productcategorie.

 

Na de bekendmaking van de winnaars in het najaar van 2021 vond de officiële uitreiking van de merkenprijs plaats op 10 februari 2022, ter gelegenheid van de boekpremière in Berlijn.

 

THOMSIT werd in 1946 als productmerk van de Thompson-Werke GmbH in Düsseldorf opgericht en maakt sinds 2017 als hoofdmerk voor vloertechniek deel uit van PCI Augsburg GmbH, de toonaangevende fabrikant van bouwchemische producten in Duitsland, met meer dan 1200 medewerkers en een bruto-omzet van bijna 350 miljoen euro. Sinds zijn oprichting heeft THOMSIT, dat in 2021 zijn 75-jarig bestaan vierde, met talrijke innovatieve producten gezorgd voor een revolutie op de markt voor vloerbedekkings- en parket-legmaterialen. Over de merkregistratie van THOMSIT: www.deutsche-standards.de/marken/detail/thomsit

 

“Wij zijn verheugd dat THOMSIT opnieuw is uitgeroepen tot Duitslands meest toonaangevende merk in de vloertechniek, en zijn trots dat we hiermee tot de 'merkkampioenen' van Duitsland behoren", aldus Holger Sommer, Director Business Unit Floor Laying Systems. Maar wat vooral telt, is het vertrouwen van onze klanten in het merk. Het is onze ambitie om dit vertrouwen te blijven houden en te verdienen."

 

Renovatie resp. sanering vormt een groot en aanzienlijk aandeel van het totale bouwvolume in de Benelux. De renovatie van vloerbedekkingen speelt

mehr

De prijs "Duitse normen - Merken van de Eeuw" is een van de oudste in Duitsland. Om de drie jaar publiceert de gerenommeerde uitgeversgroep “Die Zeit”

mehr

In oktober 2021 ontving PCI Augsburg GmbH van het F.A.Z.-Institut de onderscheiding “Trendsetter van de Duitse economie”. Voor deze studie had het

mehr

THOMSIT werd in 1946 als productmerk van de Thompson-Werke GmbH in Düsseldorf opgericht en maakt sinds 2017 als hoofdmerk voor vloertechniek deel uit

mehr

Op de digitale BAU-beurs van dit jaar presenteerde THOMSIT drie van zijn beproefde egaliseermiddelen met nieuwe, verbeterde receptuur:  AS 1 RAPID,

mehr

De PCI Groep heeft op 8 oktober 2020 haar nieuwe ultramoderne distributiecentrum in Augsburg geopend in aanwezigheid van de lokale pers en de vakpers

mehr

RONDOM FIT!

 

Lever topprestaties met de THOMSIT Power-Range!
Een perfect gelegde vloer – kinderspel met de THOMSIT Power-Range! Deze biedt voor 90

mehr

75 jaar THOMSIT – dat is werkelijk een reden om trots te zijn!

THOMSIT werd opgericht in 1946 als productmerk van de Thompson-Werke GmbH in

mehr

Thomsit hecht grote waarde aan deze onderscheiding: het bedrijf maakt sinds 2017 deel uit van de PCI Groep. Sinds begin 2019 is PCI het merk Thomsit

mehr

Heeft u ons ook voorbij zien komen? Eind oktober 2019 is THOMSIT te zien geweest in het RTL4 programma “Ik Zou Wel Eens Willen Weten”. In dit

mehr
Zoek naar in productnaam: